Να σας καλωσορίσω στο Blog μου.Το Blog δημιουργήθηκε ώστε να με γνωρίσετε και να έχετε μια σύντομη ιδέα για τη δουλειά μου σχετικά με την εκτροφή των καναρινιών timbrados.Περιέχει οπτικοακουστικό υλικό και κάποια μεμονωμένα άρθρα που αφορούν το καναρίνι timbrado.Για εσάς που έχετε αποφασίσει να ασχοληθείτε σοβαρά με αυτό το χόμπι και ψάχνεστε για ένα χώρο που θα σας παρέχει βοήθεια σε ότι χρειαστείτε και θα βρείτε απαντήσεις σε διάφορες δυσκολίες που τυχόν θα αντιμετωπίσετε σε αυτή την ενασχόληση, έχουμε δημιουργήσει μαζί με ένα φίλο μου, ένα χώρο (forum) στον οποίο θα βρείτε τα πάντα.Το forum αυτό είναι το TIMBRADO CLASSICO GREEK FORUM και μπορείτε να μεταβείτε σε αυτό από εδώ , είτε πατώντας πάνω στην εικόνα είτε πατώντας τη διεύθυνση που βρίσκεται στην ακριβώς από κάτω ανάρτηση η οποία αναφέρεται σε αυτό το χώρο. Στοιχεία επικοινωνίας : Τηλ. 6943487337 - Email : vaggelis.dim@hotmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

TIMBRADO CLASSICO GREEK FORUM

Ένα forum για τον Ισπανό τενόρο που δημιούργησα ο ίδιος μαζί με τον φίλο μου Kon.ts με σκοπό να βοηθήσουμε όλους τους φίλους που θέλουνε να ασχοληθούν με την εκτροφή της συγκεκριμένης ράτσας καναρινιών. Στο forum αυτό θα προσπαθούμε να απαντάμε σε κάθε ερώτηση που μας γίνεται προκειμένου να βοηθήσουμε όποιον το χρειάζεται. Δεν θα υπάρχουν μυστικά ανάμεσά μας αλλά όσες γνώσεις έχουμε θα τις μεταδώσουμε απλόχερα σε όποιον το χρειάζεται. Στο χώρο αυτό θα βρείτε τα πάντα σχετικά με την εκτροφή και εκπαίδευση των καναρινιών timbrados καθώς και χρήσιμα άρθρα που θα σας βοηθήσουν να προετοιμάσετε τα πουλιά σας για ένα διαγωνισμό.
http://www.timbradot47.forumup.gr/

2 σχόλια:

  1. Μπράβο πολύ καλή δουλειά!!! Συνέχισε έτσι!!! Ασχολούμαι κι εγώ με καναρίνια timbrado αλλά κυρίως κάνω επιλεκτική εκτροφή παπαγάλων parrotlet. Εδώ είναι και το blog του εκτροφείου μου Εκτροφείο Parrotlet Αθηνών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική δουλειά κύριε Βαγγέλη. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή